luni, 3 august 2009

Tabara Subcetate 19-24 iulie 2009

Let`s see.. Per ansamblu tabara a fost frumoasa, chiar foarte misto, fiind prima data cand am locuit la casuta de lemn. Era destul de spatios, avea baie proprie si era plin de furnici, lucru care nu prea m`a deranjat. Unii au stat la vila, unde era mai nasol, la casute era caterinca maxima. Prima noapte am adormit la 3 sh cv. spunand bancuri. A 2-a noapte la noi au dormit Deea sh Miruna.. a fst chiar mf, pt k ne`am culcat la 6 dimineata :))). A 3-a noapte a fost noaptea in care ne`am luat adio de la Argenteanu. Am gasit un burete de sutien la mine in pat.. si Bogdan a zis sa i`l bage in gura lui Andrei. Prea penal, mai ales k ala` dormea cu gura deskisa:)). Apoi a venit tot 8a-u la noi in cabanuta sh Claudiu vroia sa`l faca pe Andrei sa faca in pat =)).. Dupa aia, brusc, nush din ce motiv, astia de la 8a s`au bulangizat. Au plecat de la noi suparati nush de ce.. :-??. Se trezeste Andrei tremurand tot fara sa se poata tine pe picioare.. Noi( Eu, Paul, Bogdan ), colegi buni ce suntem, am strigat la d`na ichim, am sunat`o dar nik... am mers la aia de la 8a.. l`au luat pe Andrei si ne`au inchis usa in nas. Why???. Atunci ne`am suparat rau de tot pe tot 8a-u si i`am facut ca toate alea` sh i`am boscorodit toata noaptea.... A 4-a noapte nu mai tin minte exact cum am dormit, shtiu doar k am vrut sa doarma ScOop la noi, da` nu ne`a lasat d`na ichim... A 5-a noapte i`am pus tot felul de intrebari lui Paul, kre , saracu, n`a shtiut nik :)) =))).. Claudiu, Deea sh Marina au dormit la noi.. Eu, Marina sh Bogdan ne`am culcat la 7 dimineata sh am dormit pana la 8. La 5 dimineata mi`am facut un dus.. am iesit in curte, am facut exercitii, am jukt ping pong sh am pus putzina pasta... :D:))
Am vizitat o stana de oi, Lacul Sf. Ana, Muzeul Cinegetic din Brasov, si Parc Aventura din Brasov... unde ne`am catarat prin copaci, ne`am dat cu tiroliana si ne`am mentinut echilibrul
Ghidul a fost super de treaba, nu ne`a obligat sa facem nik, sh ne lasa sa facem sh sa vorbim cam cum vrem:D
Mancarea a fost buna, trebuia doar sa ceri mai mult.. pt k era cam putzin in farfurie.
In ultima seara, baietzii s`au imbracat in fete sh fetele in baieti.. a fost penal :))) =)))
Soferu` a luat amenda, i s`a oprit motoru` in depasire sh s`a lovit de un bolovan...
Un borac a dat vina pe mine ca cik am rupt scaunu de la autocar...
Tabara a fost prea marfa!!! Cei care n`au venit.. Try again next year... :P

7 comentarii:

Morphiii ! spunea...

si de ziua mea ai uitat >:P
oricum=)) buretii iam gasit eu si eu cu teo iam pus akl =)) ii mai ai :> ?

Alexis spunea...

Bine bogdane, bine... lasa ca ma razbun eo. mersi :|>:P

DìdDw`` spunea...

defapt carla eu iam pus burele in pat lu` broo`;p

DìdDw`` spunea...

si defapt am aflat ca buretsii erau ai tai=]

DìdDw`` spunea...

si defapt teo se scrie th deci theo=]

DìdDw`` spunea...

si defapt eu comentez despre ce ai spus tu:]]
nu despre ce a scris broo` p blog:]]

DìdDw`` spunea...

si defapt mai bne tac=]