joi, 11 iunie 2009

Banchet ratat

Acest post va cuprinde cateva idei despre banchetul organizat de noi si desfasurat intre orele 14-16.
Eram foarte incantati de ideea ca facem si noi banchet, dupa lungi rugaminti adresate doamnei diriginte. Am jucat " respectivul,respectiva " aproximativ 10 minute pe un fundal cu muzica oribila pe un casetofon din 1900 toamna. Doamna diriginta intra in clasa, ne da carnetele, spune premiile,etc. Pleaca.
Observatia I.
Nu mai dati muzica asa de tare!! ( tin sa precizez ca era extrem de acceptabil volumul la casetofon )
Observatia II.
Desfacem sampania, dopul se izbeste de perete, curge putina sampanie pe jos si bem. Doamna diriginta ne cearta pentru ca am udat pe jos cu sampanie
Observatia III (finala)
A agitat un bou o sticla de cola plina si a desfacut dopul. Gurile rele s`au dus la diriginta si i`au spus.Urmarea?? " HAI, STRANGETI TOT SI PLECATI ACASA!!! "
Majoritatea au plecat in Tineretului unde am aflat ca s`au distrat destul de bine.( bv voua )
Unii,printre care si eu, am ramas sa hoinarim prin scoala.
Prieteni, vreau sa spun ca, pe langa celelalte clase, Doamne,Dumnezeule, NOI SUNTEM INGERI!!!!
Muzica ascultata de elevii clasei 6a rasuna in toata scoala!!, 7a, la fel! ( Macar noi ascultam muzica mai normala, desi era oribila, 6A ascultau manele cu diriga lor langa ei !!!!! Mai mult, doamna profesoara Reu Constanta, lua si dumneaei parte la dans!!!
Prima data, ne`am faut cuib in clasa goala a celor de la 8B. Am improvizat un sistem de muzica: telefonul lui Andrei, boxele lui Andrei si cardul lui Alexis. Am stat acolo aproximativ 10 minute, ca au venit elevii nostalgici, pentru ultima oara in clasa lor.
Am iesit in curtea scolii, am facut poze, am pierdut timpul pana la ora 16, dupa care am plecat acasa si ne`am asezat pe mess.
Cam atat despre povestea unui banchet ratat.
P.S.:: Pentru imagini, accesati http://bogdan-1996.hi5.com

4 comentarii:

Anonim spunea...

La ce te asteptai din partea iubitilor nostri colegi si dragei noastra doamne diriginta, care mai avea putin ca ne si plesnea????
Asta eh, poate la anu o sa avem si noi norocu sa facem un banchet adevarat...:|

CiUfIxZ‹3 spunea...

mda...toata scoala a avut banchet...doar our cls:"WTF!!GO HOME!!NOW"...poate la anu o sa facem si noi macar un "banchetsel"...inca un an pierdut

Kiddoo spunea...

Noi.Banchet.
Sunt cuvinte total diferite..
Chiar daca nu am fost....

DìdDw`` spunea...

da nu sntetsi singurii:|
diriga nici na vrut macar sa auda de banchet:|
deci nu va simtsitsi prost=]
macar voi vatsi distrat putsin;;)
noi faceam ore:-L
parca eram la inchisoaree=]