sâmbătă, 20 iunie 2009

Desene animate pe vremuri


Stateam si ma gandeam. Intrasem intr`o nostalgie profunda. Mai tineti minte postul de desene animate Fox Kids? Dadeau cele mai frumoase desene animate. Din pacate, atunci nu stiam sa le apreciem asa cum trebuia. Nu puteti spune ca, fiind copil, nu stateati lipiti de TV uitandu`va la Viata cu Louie, Piratul Jack cel teribil, Walter Melon-erou de inchiriat, Denis pericol public, Familia De ce, Lumea lui Bobby, Nemaipomenitul Tick sau Spider-man. Acestea sunt desene clasice. Pardon, mai mult decat clasice, LEGENDARE!!!. Fiecare episod dintre desenele mentionate mai sus, te bine dispunea si te relaxa in acelasi timp.
Acum stau si privesc scarbit, cand mai butonez TV-ul, desenele de pe postul JETIX, care, sunt execrabile!!! HIGH SCHOOL MUSICAL-biggest shit!! H20 si Hannah Montana mai sunt cum sunt, dar Kid vs. Kat, Power Rangers and other shit... CE E CU ASTEA FRATILOR???? Ce s`a intamplat cu desenele amintite mai sus??? DE CE JETIX???
Acest lucru nu`l voi intelege niciodata! RESPECT FOX KIDS!!!

4 comentarii:

ciufixz spunea...

i miss them...:(..

George_Bakugan spunea...

postul asta era preferatul meu cand eram mic ( imi pare rau ca sa desfintat avea desene frumoase

MArie spunea...

nu fiti suparati !! puteti uramari desenele NOSTRE favorite pe net : http://www.desene-animate.eu/viata_cu_louie.html ..si nu numai :X....sper sa va placa!! eu am invatat replicile pe derost:D...

DìdDw`` spunea...

da fratee..:[
erau prea mf:[
imi placeau asa mult..
mai ales viatsa cu louie:[
astea d aqu snt prostii:-L